§ Prawo odstąpienia od umowy - zwroty produktów
Każdy produkt, który został zakupiony w sklepie internetowym www.rossi.pl można zwrócić w ciągu 40 dni roboczych (odstąpić o umowy) od daty zakupu, w ramach odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.
W takim przypadku zakupiony towar powinien by kompletny, co oznacza że Klient odsyła zwracany produkt/produkty stosując się do poniższych wymogów:
- - odesłany towar powinien być w oryginalnym pudełku (jeśli takiego nie ma, będziemy zmuszeni potrącić z kwoty zwrotu ewentualny spadek wartości towaru)
- - odesłany towar musi być kompletny, nie uszkodzony
- - zwracany produkt nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania, powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami (akcesoria, instrukcje itp.)
- - do odsyłanego towaru należy dołączyć ksero potwierdzenia zakupu, paragon bądź ksero faktury VAT
- - koszta zwrotu za przesyłkę pokrywa sklep (dot. wysyłki do klienta - zwracamy najtańszy koszt przesyłki, który był do wyboru podczas składania zamówienia).
Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (z wyłączeniem przypadków o których mowa w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta).
Dane na które prosimy odsyłać przesyłki:
- Sklep www.rossi.pl
- ul. Sapiehy 3
- 05-075 Warszawa
Do przesyłki prosimy dołączyć informacje dotyczące konta bankowego, na które zwrócimy należność za zwracany produkt/produkty.
Ważne: Prawo odstąpienia od umowy dotyczy konsumentów w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Jeśli nie jesteś konsumentem w rozumieniu tej ustawy, sprawdź zapisy Regulaminu klikając przycisk poniżej.
Proszę odesłać lub przekazać nam zwracaną rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś/aś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Sklep www.rossi.pl nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem
§ Przesyłka zwrotna
Prosimy o staranne pakowanie przesyłke zwrotnych aby produkt zwracany dotarł do nas w stanie nienaruszonym. Prosimy o zastosowanie wypełniaczna w formie foli bąbelkowej, gazet i stworzenie min 10 cm warstwy ochronnej.
§ Procedury po odstąpieniu od umowy
Gwarantujemy (nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy) całkowity zwrot pieniędzy równy wartości zakupionych produktów oraz kosztów przesyłki (jeśli taki były).
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zostało ustalone inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§ Reklamacje - odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego
Przed zapakowaniem przesyłki starannie sprawdzamy czy wysyłane przedmioty są kompletne i w pełni funkcjonalne. Może jednak się zdarzyć, że towar posiada wady ukryte, niewidoczne w momencie sprzedaży, lub uszkodzić się podczas transportu.
Gdy uszkodzenie zostanie wykryte podczas rozpakowania przesyłki lub podczas pierwszego użycia:
Sklep Rossi.pl pokrywa koszta transportu związane z przesyłaniem reklamowanego produktu od klienta do sklepu i ze sklepu do klienta - wysyłamy kuriera który zabiera uszkodzony produkt i dostarcza nowy/naprawiony.
Klient nie ponosi żadnych kosztów z tytyłu wymiany produktów.
Uszkodzony towar należy odesłać bądź dostarczyć na adres:
Sklep www.rossi.pl
ul. Pawła Jana Sapiehy 3
05-075 Warszawa.
Osoba odpowiedzialna za reklamacje:
Weronika Jenda
tel: 603 80 79 79
mail: weronika.jenda@rossi.pl
Szczegółowe uprawnienia Klientów dotyczące rękojmi opisuje nasz regulamin:
Dodatkowo sklep www.rossi.pl ubezpiecza we własnym zakresie każdą przesyłkę wysłaną za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź kurierem firmy DPD. W momencie kiedy produkt zostanie uszkodzony podczas transportu sklep www.rossi.pl wymienia produkt na nowy lub zwraca równowartość zamówionego towaru w możliwie jak najkrótszym czasie (zazwyczaj kilka dni). Wymiana odbywa się na podstawie wysłania do sklepu e-maila z informacją o zaistniałej sytuacji oraz załączeniu zdjęć uszkodzonego produktu.